
מה קורה כשמרגישים שהשיווק נתקע?
3 טעויות שיווק נפוצות שמבלבלות את הקהל, ואיך לתקן אותן כבר השבוע כדי להחזיר
בחברות קטנות ובינוניות, לא תמיד יש מנהלת שיווק. לעיתים זו המנכ"לית, הסמנכ"ל או מנהלת המשרד שמחזיקים גם את התחום הזה – בין שאר משימות הליבה. השיווק מתנהל כתגובה להזדמנויות, מתוך אינטואיציה או המלצה רגעית, אבל בלי כיוון ברור, סדר עדיפויות או חשיבה לטווח ארוך. עם הזמן, זה מרגיש כמו כאוס יצירתי שקשה לשלוט בו.
אני נכנסת בדיוק שם. כיועצת שיווקית חיצונית, אני לא רק בונה אסטרטגיה – אני מלווה אתכם ביישום שלה בפועל. בעזרת ליווי מותאם אישית, שפה שיווקית אחידה, קמפיינים עם מטרה ברורה ותוכן שמדבר בשפה שלכם – השיווק שלכם הופך לנכס מניע צמיחה, ולא לעול שמכביד על הארגון. מהניסיון שלי, אפשר לייצר תנועה, בהירות ותוצאות – גם בלי מחלקת שיווק פנימית.
קביעת יעדים ברורים לטווח הקצר והארוך
מהו הערך הייחודי של המוצרים והשירותים וכיצד לתקשר אותו
מיפוי השוק, המתחרים, הזדמנויות והאתגרים, כדי לזהות את הבידול האמיתי של החברה
כיצד החברה והשירותים נתפסים כיום וכיצד היינו רוצים שיתפסו אותם בהתאם למטרות האסטרטגיות
הבנה מעמיקה של הלקוחות הפוטנציאליים, הצרכים והכאבים שלהם, כך שהפתרונות השיווקיים יהיו מדויקים ורלוונטיים עבורם
כדי שכל אנשי החברה ידברו באותה שפה מול הלקוחות
תכנון נכון של משאבים להשגת מקסימום תוצאות
כיצד להטמיע כלים שיווקיים ולעבוד בצורה נכונה ובהתמדה
כל החלטה שקשורה בספקי שיווק תעבור דרך הייעוץ, כדי להבטיח בחירה נכונה שמתאימה לאסטרטגיה של החברה, לערכים, ללוחות הזמנים ולאופן המימוש שלה.
איך לשמור על רציפות ותכנון נכון של המהלכים השיווקיים
כיצד למדוד הצלחה, להסיק מסקנות ולבצע התאמות לאורך הדרך
לתיאום פגישה ולפרטים נוספים, כתבו לי הודעה או השאירו תגובה ואחזור אליכם
תובנות מהשטח על מיקוד קהלים, מסרים מדויקים וניהול שיווקי בתנאים משתנים.
3 טעויות שיווק נפוצות שמבלבלות את הקהל, ואיך לתקן אותן כבר השבוע כדי להחזיר
כשניהול הופך לשדה מוקשים של חוסר ודאות ניהול עסק, צוות או מחלקה מגיע
ליגות ספורט ברחבי העולם מתמודדות עם אתגר דומה: איך להפוך את הליגה למוקד משיכה
בימים האחרונים, על רקע התקופה המורכבת שאנו חווים, עלה בזיכרוני פרויקט משמעותי שליוויתי לפני