לבנות את הסיפור שעושה את ההבדל
הרצאה באורך שעה עד שעה וחצי | סדנה יישומית
בעידן של עומס תקשורתי, סיפור טוב הוא הכלי שמחבר בין אנשים, בין מותגים ובין רעיונות.
בהרצאה הזו נלמד איך לבנות סיפור שמניע לפעולה, מחזק ערך ארגוני, ומייצר תחושת חיבור בקרב לקוחות וצוותים כאחד.
מטרות ההרצאה:
- להבין את הכוח של סיפור ליצור אמון, לחבר בין אנשים וליצור השפעה משמעותית
- לפתח סיפור אישי או ארגוני שמעביר ערך ומשאיר חותם
- לרתום סטוריטלינג ככלי לניהול, שיווק, ופיתוח קשרים עסקיים
מה בהרצאה:
- למה סיפורים משכנעים יותר מנתונים? – השפעת סיפור על המוח והרגש
- איך לספר את הסיפור האישי בתוך הקשר עסקי
- מתודולוגיה פשוטה ליצירת סיפור עסקי שמשאיר חותם
- איך סטוריטלינג בונה נרטיב ארגוני שמסייע לעסק להצליח
- כלים ליצירת חיבור משמעותי עם עובדים, קולגות, שותפים ולקוחות
אפשרות להמשך:
סדנה יישומית: תרגול כתיבה והצגת סיפור אישי/עסקי, פידבק אישי, חדות מסר ובניית נרטיב שמוביל לפעולה.